środa, 13 sierpnia 2014

Wakacje

Cześć kochani,
w ostatnich dniach nie było widać mnie tutaj, ponieważ parę wyjazdów mi się zebrało.
Niedzielę spędziłam we Wrocławiu na małych zakupach z rodziną, część poniedziałku z chłopakiem, we wtorek zajmowałam się siostrą podczas nieobecności rodziców a środę również byłam we Wrocławiu, ale tym razem ze znajomymi. Dni te minęły mi bardzo szybko.
Jutro natomiast wybieram się do Karpacza. Przebywać tam będę do niedzieli.
Trudno mi określić, czy w tym czasie będą pojawiać się tutaj jakieś wpisy. Może uda mi się coś z telefonu dodać.
Teraz wracam do pakowania się. Mam nadzieję, że tym razem niczego nie zapomnę.


1 komentarz:

  1. fajne foto
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń