sobota, 4 kwietnia 2015

Postcrossing

Wiele osób wraz z nowym rokiem decyduje się na zmiany w swoim życiu. Postanowienia noworoczne są częstym zjawiskiem wśród sporej grupy. Należę do niej również ja. Rok 2015 jest drugim, który rozpoczęłam zapisaniem postanowień, pragnień i życzeń. Ile z nich uda mi się zrealizować? Okaże się na końcu roku, a póki co, dokładam wszelkich starań, aby je spełnić, dotrzeć do celu. 
Jednym z postanowień postanowiłam się dziś zająć. 

"Rozwijaj swoje pasje, poświęć im więcej czasu i szukaj nowych"

Tego zdania trzymam się od dłuższego czasu i muszę przyznać, że idzie mi nie najgorzej! Oczywiście, wszystkim na raz nie da się zająć, ale zrobienie czegoś, nawet drobiazgu, w celu rozwijania pasji jest czymś, co motywuje do dalszego działania. Dziś opowiem o hobby, które udało mi się rozwinąć od początku roku. 

Postcrossing. Jest o strona, na której kiedy się zarejestrujemy możemy wylosować adres innej osoby. Naszym zadaniem jest wysłanie pocztówki do tej osoby, Wraz z adresem zazwyczaj dostajemy krótki opis na temat zainteresowań adresata. W ramach Postcrossing'u otrzymałam już 5 pocztówek: z Chin, Tajwanu, Kanady, Rosji oraz Niemiec. Sama również wylosowałam 7 osób, do których skierowałam swoje pocztówki. 

Kiedy zarejestrowałam się na tej stronie, nie byłam przekonana, czy to dobry pomysł, ale kiedy na końcu stycznia otrzymałam pierwszą pocztówkę, przekonałam się, że chcę dalej się tym zajmować! Radość z tak maleńkiej przesyłki jest nie do opisania! Tekst na pocztówce czytałam kilka razy, bo nie mogłam uwierzyć, że jest ona do mnie. 

Postcrossing bardzo polecam! Jestem pewna, że nie prędko z tego zrezygnuję!


Na początku planowałam opisać jeszcze kilka innych pasji, którymi w ostatnim czasie się zajmuję, ale po napisaniu o Postcrossing'u stwierdziłam, że wstrzymam się z tym jeszcze. Kolejne wpisy poświęcę kolejnym pasjom. 

W związku z tym, że dopiero zaczęłam moją ponowną przygodę z blogowaniem, lista pomysłów na notki jest uboga. Piszcie w komentarzach swoje propozycje!

Znaleźć mnie można też na:

3 komentarze:

  1. Super post czekam na następnym.
    Może napisz jakieś fakty o sobie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Postcrossing to naprawdę świetna sprawa. Już dawno nie wysyłałam kartek,ale zdecydowanie muszę do tego wrócić,bo brakuje mi tego "kontaktu" ze światem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! :))
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń