piątek, 3 kwietnia 2015

Wiosenna aktywacja

Co ja tutaj robię po tak długiej przerwie? Próbuję wrócić do blogowania!

Od początku marca, kiedy tylko poczułam pierwsze oznaki wiosny, po głowie zaczęły mi krążyć myśli na temat bloga. Zadecydowałam, że nadejście wiosny może być świetnym momentem na powrót. Niestety wciąż brakowało mi chwili, w której w końcu zdecyduję się na wejście tutaj.
Ale oto jestem!

Kolejną przeszkodą był brak pomysłów, ale z tym też już się uporałam. Postanowiłam poświęcić tę stronę w większym stopniu moim pasjom. Czemu dokładniej? Okaże się z czasem.

W tym momencie nasuwa mi się pytanie: kiedy i od czego zacząć?
Zaczynam już teraz! Jeden wpis jest już wersją roboczą. Brakuje mu tylko zdjęć, bo według mnie post bez zdjęć jest niekompletny. Potrzebne mi jeszcze tylko dobre światło i chwila wolnego czasu a dalej wszystko samo się potoczy.

Myślę, że w tym miejscu skończę planowanie i w końcu wezmę się za działanie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz